WWW.PROSTATITA-CRONICA.COM
Ultimele subiecte
» Scoaterea prostatei
Sam 14 Iul 2018 - 13:23 Scris de cursor

» TRATAMENT BACTERIOFAC GEORGIA
Vin 13 Iul 2018 - 23:09 Scris de COV

» PROBLEME DE ERECTIE SI EJACULARE
Vin 13 Iul 2018 - 1:13 Scris de viorel

» Injectii prostata Guercini
Vin 6 Iul 2018 - 13:39 Scris de COV

» Tratament timp de 3-6 luni
Vin 22 Iun 2018 - 22:15 Scris de Necajitu15

» TMS ( The Mind Body Syndrome) Sindromul Miozitei cauzat de Tensiune musculara
Joi 14 Iun 2018 - 6:51 Scris de Italianico

» A Headache in the Pelvis - Stanford Protocol- o noua teorie despre prostatita si CPPS.
Dum 3 Iun 2018 - 21:26 Scris de tudor16

» POVESTEA MEA
Joi 31 Mai 2018 - 1:04 Scris de tudor16

» TAVANIC ATENTIE !
Dum 20 Mai 2018 - 11:28 Scris de tudor16


Fizioterapie

In jos

Fizioterapie

Mesaj Scris de adrianux la data de Lun 13 Dec 2010 - 12:19

As vrea sa explic 2 exercitii de relaxare a planseului pelvin pe care orice bolnav de prostatita ar trebui sa le practice zilnic, ori de cate ori are ocazia. Eu le-am invatat la o clinica de fizioterapie in Dublin de la o fizioterapeuta specialista in dureri cronice pelvine CPPS.
1. In pozitia culcat pe spate cu genunuchii indoiti. Ambele palme asezate pe burta, incercati sa inspirati brusc dar fara a trage aerul in piept, incercati inspirati ca si cum ati trage aerul in stomac. Ptr. a face acest lucru tineti o palma pe furca pieptului iar cealalta pe abdomen. Cand trageti aerul brusc incercati sa umflati burta in loc de plamani.
Deci trageti aer brusc in burta si tineti-l ptr 3 secunde, in acest timp cu ambele palme apasati abdomenul si verificati ca muschii sa nu fie incordati, deci burta sa fie moale . Dupa 3 secunde expirati brusc. Repetati aceasta procedura 5 min, poate fi practicata in masina, pe scaun la birou, sau in fata calculatorului. Chiar si in picioare. In urma acestei proceduri se relaxeaza planseul pelvic, si se relaxeaza muschii ceea ce este foarte important in calmarea durerior.
2. Aveti nevoie de o minge de tenis de camp. Puneti mingea pe podea si asezativa cu burta pe minge. Incercati sa relaxati muschii abdominali astfel incat stand cu burta pe minge sa nu simtiti incordarea muschilor. Mutati mingea mai jos, apoi si mai jos si masati toata zona abdominala si pubiana. Daca aveti o minge un pic mai mare ( nu f. mult mai mare) decat una de tenis este perfect. Acest exercitiu trebuie facut cel putin 5 min pe zi.
Faceti din aceste exercitii o rutina, veti observa ca durerea va scadea in timp .

Multa sanatate !

adrianux

Mesaje : 147
Data de inscriere : 05/11/2010

Sus In jos

Re: Fizioterapie

Mesaj Scris de adrianux la data de Dum 13 Mar 2011 - 2:16

Un alt exercitiu: Stand in picioare , eliminati tot aerul din plamani adica expirati cat de mult puteti. Apoi sugeti abdomenul ajutandu-va si cu mainile cat de mult puteti ( incercati cu ajutorul mainilor sa impingeti stomacul cat de mult puteti sub coaste). Tineti asa vreo 15 sec. Dupa care relaxativa inspirant si expirand un minut.

adrianux

Mesaje : 147
Data de inscriere : 05/11/2010

Sus In jos

Re: Fizioterapie

Mesaj Scris de brahmachari la data de Dum 13 Mar 2011 - 7:12

adrianux a scris:Un alt exercitiu: Stand in picioare , eliminati tot aerul din plamani adica expirati cat de mult puteti. Apoi sugeti abdomenul ajutandu-va si cu mainile cat de mult puteti ( incercati cu ajutorul mainilor sa impingeti stomacul cat de mult puteti sub coaste). Tineti asa vreo 15 sec. Dupa care relaxativa inspirant si expirand un minut.
asta se cheama uddiyana bandha in yoga.
daca vrei sa masezi prostata incearca nauli kriya
https://www.youtube.com/watch?v=KqARVEOOvAM
avatar
brahmachari

Sex : masculin Mesaje : 109
Data de inscriere : 21/01/2011
46
Localizare : Pitesti

Sus In jos

Re: Fizioterapie

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum