WWW.PROSTATITA-CRONICA.COM
Ultimele subiecte
» Scoaterea prostatei
Sam 14 Iul 2018 - 13:23 Scris de cursor

» TRATAMENT BACTERIOFAC GEORGIA
Vin 13 Iul 2018 - 23:09 Scris de COV

» PROBLEME DE ERECTIE SI EJACULARE
Vin 13 Iul 2018 - 1:13 Scris de viorel

» Injectii prostata Guercini
Vin 6 Iul 2018 - 13:39 Scris de COV

» Tratament timp de 3-6 luni
Vin 22 Iun 2018 - 22:15 Scris de Necajitu15

» TMS ( The Mind Body Syndrome) Sindromul Miozitei cauzat de Tensiune musculara
Joi 14 Iun 2018 - 6:51 Scris de Italianico

» A Headache in the Pelvis - Stanford Protocol- o noua teorie despre prostatita si CPPS.
Dum 3 Iun 2018 - 21:26 Scris de tudor16

» POVESTEA MEA
Joi 31 Mai 2018 - 1:04 Scris de tudor16

» TAVANIC ATENTIE !
Dum 20 Mai 2018 - 11:28 Scris de tudor16


intrebare...

In jos

intrebare...

Mesaj Scris de ronnie la data de Sam 22 Oct 2011 - 5:28

a avut cineva tulburari sexuale (mai exact scaderea drastica a placerii in momentul orgasmului) de la zanocin si diclofenac? si daca da..a fost temporara? eu iau acum aceste 2 si sunt cam speriat..nu stiu care dintre ele cauzeaza asta dar cred ca este zanocinul
avatar
ronnie

Sex : masculin Mesaje : 57
Data de inscriere : 23/09/2011
31
Localizare : bucuresti

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum